Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Strona 1 z 1
Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Czyli to wszystko co wasi drodzy admini ustalają w czasie rozgrywki, co tyczy się nadchodzących eventów, czy innego typu rzeczy. Taka tam tablica ogłoszeń.
Re: Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Dodano nowy punkt do regulaminu:
kat. II punkt 8.
kat. II punkt 8.
8. Drobne zranienia? Nie przesadzajmy, jeśli się tu rejestrowałeś, przeczytałeś choć zarys fabuły, to wiesz, że nie uniknie się tego. Na zranienia bez ryzyka śmierci zgody być nie musi... ale wszystko w granicach rozsądku!
Re: Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
kat. III punkt 8.
8. Żadnych reklam- od tego jest dział wymian! :I
Ostatnio zmieniony przez Prusy dnia Czw Wrz 04, 2014 4:22 pm, w całości zmieniany 1 raz
Re: Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Kat. I punkt 9.
9. Bądźmy słowni! Jeśli zapisujemy się na jakąś rozgrywkę, event, czy cokolwiek innego to dotrzymujmy godzin czy dat! Na prawdę nie jest miłe, gdy po tym jak przygotowało się coś poświęcając swój wolny czas, zaplanowało i zorganizowało, okaże się, że uczestnicy olali sprawę. Przecież można uprzedzić o nieobecności czy spóźnieniu. To samo tyczy się CB!
Re: Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Kat. III punkt 4.
Coby i problemu z powrotem do normalnego pisma nie było, o!4.Pornusy i wszelakie inne takie rzeczy piszemy po 22 za zgodą wszystkich obecnych o kolorze podobnym do tła (obecny kolor tła- 0C0D33, kolor normalnego pisma- #d5d7ed )
Re: Aktualizacje regulaminu i wszelkie bieżące sprawy organizacyjne.
Dla nowych userów, reszta nie musi uzupełniać KP:
Na początku KP dopisz "Prus złamał mi serce! ;;"~
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|